2015年3月26日 星期四

雪山茶餐廳 青山道62D HongKongese Restaurant (已光榮結業)


d人話我嫌尖,樣樣野都話唔好食,每樣食物都可以彈,難得說了一道好食的,人人都驚訝,佢地都要去試下
我重申我只係有要求,香港好多食店都做得唔多用心,煮野食要拎個心出黎,否則唔好食
就好似煮比家人,你落料都多D啦,出去食飯用真金白銀架嘛,唔好咁求其喎
我唔介意地點和環境,最緊要好食,咁又點算嫌尖

d人成日問入元朗有咩好野食,老實講住元朗其實無外區人覺得元朗好多正野食
點解要特登老遠入黎呢?元朗除左村民需要渣車出黎,永遠都咁多車入黎
原因好簡單,車,我有車呀嘛
係呀,我自己都係特登入屯門碼頭搵野食囉,答案係我有車呀嘛
所以話,距離係好美麗且美味的,成日見唔到得唔到果d更耀眼
如果Long D又遠得制,個距離最好係九龍中同新界西,又或者新界西同香港中
食完送人返屋企都無咁遠呀嘛



雪山茶餐廳
地址:青山道62D

青山道好長,行到一半真係好累,已經再無法前進
於是入雪山茶餐廳補給一下
格局是非常有親切感的冰室,很古老懷舊,
幻想幾十年前的這個位置有誰留下過的痕跡
而坐門口那枱客人仲有隻貴婦狗,麻甩佬客人是也,隻狗好悠閒咁攤係在佢大脾上,又無比人趕走,我當然唔介意啦,這才是社區生活吧

阿姐仲非常好人,問多句都無鬧人

下午茶 $25蚊
仲收緊25蚊? 深水埗雖然是窮人區但收購都收到發啦(只限業主)

久違了的西多士
首先牛油非常足夠,不是一丁點的份量
蜜糖自己落,中間有花生醬,新鮮熱辣,炸得剛剛好
真係好味道
凍檸茶,我不知道凍檸茶是不是很難沖,很難飲到一杯好的
平常凍檸茶如果不苦澀的話,又不能有要求的話,飲得落但唔好飲

但雪山的凍檸茶是超水準
紅茶不澀還有茶香味,檸檬非常新鮮,糖水比例恰到好處,
凍檸茶的存在意義可以在這裡到
我是凍檸茶的愛好者,因為不能喝奶的我,只有凍檸茶可以長伴在身邊
 
$25蚊的力量真大,我繼續上路,往青山道3百幾號出發


開業50幾年的雪山茶餐廳請在這個物質爆燈的年代繼續下去,可不可以不要走
我聽到麻甩佬客人問加左租仲頂唔頂得住
要退下的時候雖然可以選擇光榮地退,但有些東西是永不可複製


上水天平村富滿樓也因加租而選擇光榮結業
究竟是我們長大了
還是她們老了