2018年4月29日 星期日

街症好醫生

大家多數覺得街症的醫生好HEA好廢
其實在等候睇街症的時候留意一下診所環境,超過九成都是老弱傷殘,九成其中的八成都肯定是長期病患,餘下一成的是當日公務員應診及少量真係病左的後生中年人。
老弱傷殘佢地唔係聽唔到就是睇唔到。護士之下就係伙記,伙記面對著這一班人,以我所見都已經做得非常好,講野夠大聲阿婆一定聽到,而且重複講說話都沒無話鬧返阿佰,只是佢地無尾音,但這個問題不大。所以當後生中年人去有問題要問伙記,伙記依然無尾音但唔係比唔到答案。
好多時長期病人如患高血壓都只是覆診拎藥,醫生同病人講野又係聽唔到,或者九唔搭八。但點都好,病人都可以得到佢想要的藥,而且有一大袋。
我睇過既街症,多數幾分鍾可以睇完,因為只不過是普通感冒,而且我以中藥為主要藥物,西藥只是急一時所需。其中有一次遇到一個非常好的醫生,佢不是平常的醫生哦哦哦聽我講完就算,而只主動叫我多穿衣,不要飲凍飲,休息及注重作息,足足睇左接近十分鍾。醫生用耐性及語言關心病人,可能勝過藥物。

其實大家睇醫生的時候,好多時都表達唔到自己有乜野問題?!
這個我都唔知點教大家,又是表達能力問題。大家要記住自己的病徵及形容得實際一點,以及病徵的頻率。係每日眾多病人之中,如果你可以講得咁鬼清楚,可以幫輕到醫生盡快攪掂你又唔洗諗點樣問你問題。而你亦可以得到最貼身的治療。今時今日好多人不去感受自己,以致得唔到相應的診治,其實蝕底的是自己。

下一篇講中醫